دانش‌بنیان| امنیت شبکه با قیمتی کم‌تر از نمونه خارجی تضمین شد

دانش‌بنیان| امنیت شبکه با قیمتی کم‌تر از نمونه خارجی تضمین شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 78127
در مرکز عملیات امنیت شبکه از نرم‌افزارهای پیشرفته تحت عنوان سامانه مدیریت وقایع و امنیت اطلاعات استفاده می‌شود.

نوید نصیری زاده مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی امن پردازان کویر که محصولات حوزه امنیت شبکه را تولید می‌کند گفت: در مرکز عملیات امنیت، برای بهره‌گیری از سازوکار فرآیندگرا و هوشمند پایش رخدادها و حوادث، اعمال اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه در حمله‌های امنیتی احتمالی باید از این نرم‌افزارها استفاده شود که اکنون توسط متخصصان این شرکت‌دانش‌بنیان طراحی و تجاری شده است.

 

ایجاد 180 فرصت شغلی مستقیم

سامانه مدیریت وقایع و امنیت اطلاعات، مغز متفکر مرکز عملیات امنیت محسوب می‌شود. از این رو انتخاب محصول مناسب شرایط کارفرما در موفقیت و کارایی مرکز عملیات امنیت بسیار تأثیرگذار است. با تولید نرم افزار امنیت شبکه ایران‌ساخت، 180 فرصت شغلی ایجاد شده و در ایران و ترکیه نیز این خدمات ارائه می‌شود.

 

تولید نرم افزار امنیت شبکه و ارتقای محصولات این حوزه منجر به مانع شدن خروج ارز از کشور شده و با استفاده از استانداردهای جهانی و عملکرد محلی به سمت و سویی بهتر نیز سوق پیدا کند. امروز نیز دفتر استانبول در راستای ارزآوری برای کشور تاسیس شده است.

 

پشتیبانی لحظه ای از محصول ارائه شده

حتی بهترین زیرساخت‌های امنیت اطلاعات قادر به تضمین عدم وقوع نفوذ و دیگر فعالیت‌های خرابکارانه نیستند. زمان وقوع رویدادهای امنیتی، برای سازمان‌ها حیاتی است تا دارای راهبردی مؤثر و متخصصان نیروهای شایسته برای پاسخ‌گویی باشند.

زمان کشف یک آسیب‌پذیری جدید در یک برنامه یا سیستم عامل، شیوع یک ویروس جدید، یا شناسایی حملات هدفمند این گروه با امنیت رایانه سروکار داشته، اخطارهای لازم در زمینه آسیب‌پذیری امنیتی را صادر کرده و به ارائه راه‌حل می‌پردازد.

علاوه برخدمات پشتیبانی، سامانه امنیت شبکه تولید شده در داخل ایران به مراتب قیمت پایین تری نسبت به نمونه خارجی دارد و شرکت ها با بهره گیری از نمونه های داخلی هم می توانند صرفه جویی مالی داشته باشند و هم خدمات مختلف از شرکت امن پردازان کویر دریافت کنند.

نصیری‌زاده، با اشاره به چالش های پیش روی شرکت‌های دانش‌بنیان توضیح داد: بزرگ ترین مشکل امروز شرکت های دانش‌بنیان به ویژه در فناوری اطلاعات، بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص است و باید شرایطی فراهم شود تا از استعدادها و نخبگان به بهترین شکل استفاده شود.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
امنیت مجتمع‌های مسکونی با محصولات دانش‌بنیان ارتقا یافت
امنیت مجتمع‌های مسکونی با محصولات دانش‌بنیان ارتقا یافت
99/11/27 - 09:09
محصولی دانش‌بنیان‌ امنیت شبکه را ارتقا داد
محصولی دانش‌بنیان‌ امنیت شبکه را ارتقا داد
99/08/21 - 10:22
دستگاه مسیریاب بستر مورد نیاز شبکه‌های متوسط و بزرگ در کشور را فراهم کرد
دستگاه مسیریاب بستر مورد نیاز شبکه‌های متوسط و بزرگ در کشور را فراهم کرد
97/05/01 - 09:13
بیشتر بخوانیم